Nejčastější dotazy – FAQ

V jakém formátu a velikosti mám do online kreatoru nahrát vlastní obrázek?

Abychom mohli obrázek natisknout, musí být ve formátu PNG, JPG nebo GIF. Maximální povolená velikost vloženého souboru je 8 MB.

Jak poznám, jestli má obrázek dostatečnou kvalitu?

Kvalitu obrázku znázorňuje počet hvězdiček, které vidíte v online kreatoru přímo pod ním. Nahrávejte obrázky v co největším rozlišení, aby nebyly rozmazané nebo kostičkované. Když má obrázek hvězdičku pouze jednu, nebo se dokonce zobrazuje varovný vykřičník, doporučujeme vybrat jiný, nebo ho alespoň zmenšit.

Upravíte mi motiv, který chci na tričko potisknout?

Líbí se vám některý z našich motivů, ale potřebujete upravit text nebo změnit číslovku tak, aby seděl na míru vašim potřebám? Zaškrtněte v košíku příplatkovou službu “Upravit motiv” a do poznámky popište, jakou změnu si přejete. Náš grafik vše upraví a zašleme vám návrh k odsouhlasení. Chcete upravit vlastní motiv? Svoji představu, včetně motivu, nám zašlete na [email protected] a my se ozveme s dalším postupem.

Dokážete vytvořit motiv na míru?

Máte v hlavě přesnou představu, jak by měl motiv vypadat? Pošlete nám ji na [email protected]. My se pokusíme ji dostat na tričko nebo jiný produkt, který jste vybrali, a ozveme se s dalším postupem.

Chci znovu objednat stejné tričko z minulé objednávky. Jak postupovat?

Pokud u nás máte registraci, přihlaste se do vašeho účtu. V sekci Objednávky vyberte tu s tričkem, které chcete znovu objednat a u konkrétního produktu klikněte na “Upravit”. Otevře se vám online kreator, kde můžete tričko doladit (upravit velikost, barvu, změnit typ produktu, velikost motivu apod.). Hotové tričko přidejte do košíku a vytvořte novou objednávku. Pokud registraci nemáte, napište nám na [email protected] a my vám návrh zašleme. 

Jak poznám, že je tričko skladem?

  • U trička v online kreatoru vidíte informaci "Skladem (odesíláme v pondělí)": Zelený nápis s dnem odeslání znamená, že tričko máme na skladě ve výrobě a odešleme ho uvedený den. Obvykle odesíláme 2. pracovní den od objednání.
  • U trička v online kreatoru vidíte informaci "Odesíláme do D. M. RRRR": Toto upozornění se zobrazuje, když tričko máme na externím skladě. V takovém případě ho naskladníme během následujících dnů a nejpozději v tento den ho odešleme k vám. Obvykle to stihneme ještě rychleji.
  • U trička v online kreatoru vidíte informaci "Momentálně nedostupné": Toto oranžové upozornění se zobrazuje, když dané tričko nemáme ani na externím skladě. V takovém případě musíme zjistit jeho dostupnost u našeho dodavatele. Může to být týden, ale i několik měsíců.

Pokud na dodání zásilky spěcháte, napište nám to do poznámky.

Je barva trička, kterou vidím v online kreatoru, stejná i ve skutečnosti?

Barva se ve skutečnosti může malinko lišit. Je technicky nemožné zajistit, aby byla 100% shodná, protože každý monitor a displej zobrazuje jednu barvu trošku jinak. Pro lepší představu se podívejte alespoň na rozdíly mezi jednotlivými odstíny.

Potisknete mi moje vlastní tričko, které vám dodám?

Vaše tričko vám bohužel nepotiskneme. Věříme ale, že si z naší nabídky triček určitě vyberete.

Jakou mají trička gramáž?

Každé tričko má jinou gramáž, pokaždé ji najdete v jeho popisu.

Jak poznám, jestli bude mít tričko správnou velikost?

U každého trička uvádíme tabulku velikostí, podle které si určitě vyberete správně. Přestože tiskneme na nejlepší trička, která jsou dostupná, berte prosím na vědomí, že reálná velikost může mít drobnou odchylku.

Jakou technologií tisknete?

Používáme digitální tisk, který dokáže vytisknout všechny barevné odstíny. Hodí se i pro potisk fotek a má dlouhou trvanlivost. Zde jsme popsali nejpoužívanější metody potisku triček a dalšího textilu.

Mám objednanou špatnou velikost trička, můžu ji změnit?

Dokud není objednávka ve výrobě, není problém velikost změnit. Napište nám proto co nejdříve na [email protected] a objednávku vám upravíme.

Chci změnit/zrušit objednávku. Jak postupovat?

Dokud není objednávka ve výrobě, vše se dá řešit. Napište nám proto co nejdříve na [email protected]. Popište, jakou změnu chcete provést, případně uveďte, že objednávku chcete zrušit úplně. Hlavu vám neutrhneme :)

Jak můžu svoji objednávku zaplatit?

Vybrat si můžete z těchto několika možností plateb.

Jak mi moji objednávku zašlete? Můžu si pro ni přijít osobně?

Máte na výběr z těchto několika způsobů dodání, včetně osobního odběru.

Jak rychle mi zásilka přijde?

Když vyberete platbu na dobírku nebo kartou online, zvolíte "Doručení na adresu" nebo "Česká pošta - Balíkovna" a tričko budeme mít skladem, zásilka vám obvykle přijde do 3 pracovních dnů od objednání. Více o rychlosti jednotlivých dopravců zde

Spěcháte? Využijte expresní výrobu a balíček budete mít doma do 2 pracovních dnů.

Jak zjistím stav objednávky?

Stav objednávky jednoduše ověříte tady. Pokud u nás máte registraci, stav objednávky pohodlně zkontrolujete ve vašem účtu.

Jak mám tričko prát, aby potisk vydržel co nejdéle?

Trička perte naruby při 30 °C. Určitě si přečtěte návod na praní, aby vám potisk dělal co největší radost.

Nenašli jste odpověď na vaši otázku?

Obraťte se na nás, rádi vám poradíme.

774 71 22 11

[email protected]